Връщане, повреда, загуба
Връщане, повреда, загуба
TollPass GNSS бордово устройство се връща по поща/куриер до централния склад на TollPass. Преди да изпратите бордово устройство е задължително да заявите връщането му като опишете причините в мейл до support@tollpass.bg. В отговор получавате съответния документ, който да попълните и изпратите, следвайки стъпките, описани в мейла до Вас.
ВАЖНО: Заявката за връщане на бордовото устройство задължително трябва да бъде стартирана чрез изпълнение на описаната по-горе процедура. Ако не бъде спазена бордовото устройство ще продължи да предава данни и ще бъдете таксувани.
По възможност бордовото устройство трябва да бъде изпратено в транспортната опаковка, с която е първоначално доставено, заедно със захранващия кабел. След получаване на бордовото устройство в централен склад ще бъде стартирана процедура по оглед и диагностика, като резултатът ще бъде описан в Протокол за техническо съответствие и комуникиран с клиента. В случай, че върнатото устройство е в добро състояние, в пълна окомплектовка и без повреди, ИТС ще възстанови заплатения депозит за бордово устройство.
Повреда, загуба, кражба на бордово устройство
В случай на причинени повреди на бордовото устройство, кражба или загуба депозитът за бордово устройство се задържа, както и се начислява неустойка в размер на 325 лв съгласно Общите условия на ИТС АД.